16 Şubat 2015 Pazartesi

17 Şubat 2015 salı




        Daha öncede belirttiğim gibi,19 Ocak safra kesesi ameliyatım yapıldı çok şükür başarılı bir şekilde geçti.3 hafta istirahatli olarak eve döndüm.1 hafta sonra karne günü tabi ki ben gidemedim oğlumun karnesini almaya halbuki ne çok istemiştim.Bu sene takdir aldı oğlum.Karne ortalaması 98 Maşallahı var.Teyzesi ile gittiler karne almaya .sonrasında yağız 1 hafta babaannesinde kaldı 1 haftada benim yanımda bana yardımcı oldu.
  Tatil bitti ben işe yağız okula başladı ilk gün zor geçse de alıştık 2 gün sonra kar yağdı ve kar tatili hoppp okullar tatil.
         bu arada 14 şubat sevgililer günü eşim altınbaştan çok şık bir bileklik almış sürpriz yaptı hoşuma gitmedi değil.
          Sağ olsun ameliyat ve sonrası çok yardımcı oldu eşim Allah ondan razı olsun yokluğunu göstermesin bize .